سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بزاری - ღ♥ღミ★ミبه سایت چه خبر }
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 تعداد کل بازدید : 24305

  بازدید امروز : 0

  بازدید دیروز : 1

بزاری - ღ♥ღミ★ミبه سایت چه خبر }

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

 

 

درباره خودم

بزاری - ღ♥ღミ★ミبه سایت چه خبر }
احسان قدیری
این وبلاگ از اهمیت های خاصی بر خوردار است شما میتوانید با من همیار باشید من احسان (درباره ی خودم) من گفتم ، نوشتم که بدانید نخواستم مثل کسی باشم یا از آن روزگاری که سپری شد تنها خواستم در قیل و قال بی امان ثانیه ها خودم باشم خواهشی که ازتون دارم اینه که مطالب رو بخونین و بعد نظر بدین ممنون میشم که من رو در بهتر شدن وبلاگ کمک کنید کپی برداری و استفاده از مطالب این وبلاگ حتی بدون ذکر منبع برای عموم بلاگرهای عزیز آزاد است

 

پیوندهای روزانه

 

لینک به لوگوی من

بزاری - ღ♥ღミ★ミبه سایت چه خبر }

لینک دوستان

بانک اطلاعات پزشکان و دندانپزشکان، پزشکان مقیم خارج، داروخانه ها، بیمارستانها، درمانگاه ها

لیست به روز املاک و مسکن، جستجوی املاک فروشی، رهن و اجاره، ویلا و باغ، ملک شهرستان ها

آخرین اخبار و رویدادهای فن آوری اطلاعات ایران، مقالات فن آوری اطلاعات، مصاحبه‌ها

اطلاع رسانی گسترده و دقیق در زمینه اطلاعات نمایشگاهها، زمان برگزاری نمایشگاهها، فهرست شرکتهای حاضر

پایگاه اطلاع رسانی سیستم های نوین آموزش با هدف سامان دهی و خدمات رسانی علمی و کاربردی

اطلاعاتی در زمینه مدیریت و مهندسی صنایع از جمله مقالات، وب‌سایت‌ها، زندگینامه‌ها، اخبار و رویدادها، وبلاگ‌ها

آموزش طراحی صفحات وب و آموزش جاوا،HTML،ASP، PHP ، ترفندهای ویندوز، دانلود برنامه و غیره ...

پایگاه اطلاع رسانی خودرو و صنایع وابسته شامل جدیدترین خبرها ویژه خودرو، مقالات، گزارش و گفتگو

بانک اطلاعات، مقالات، خبرها، نرم افزارها و لینکهای مهندسی برق به زبان فارسی

سخنان بزرگان و بزرگترین روانشناسان، جامعه شناسان، هنرمندان و دانشمندان در باره موفقیت و چهره های ماندگار

جدیدترین آگهی‏های استخدامی، فرصت‏های شغلی کارفرمایان و جراید، رزومه‏های کارجویان
iran.blogme.com آرایش زن جدید

 

آرشیو شده ها

از نوجوانی دوستدار دانستن و فهمیده بودم. چند سال در دانشکده فنی رشته مهندسی خواندم و چند سال هم در دانشکده الهیات رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی تا مقطع کارشناسی ارشد... بیش از12سال هم هست که طلبه غیر رسمی هستم و در حال حاضر در مقطع خارج فقه و اصول کسب علم می کنم. سعی کرده ام غیر از رشته اصلی ام به علوم دیگر هم بپردازم. به مقوله هایی چون فیزیک، نجوم، کلام جدید، تاریخ، سیاست، فلسفه و روان شناسی علاقه دارم و با همه قصور علمی و عملی هنوز شوق دانستن بیشتر، در من از بین نرفته است

شخص دیندار، ... حسادت را رها کرده است .در نتیجه، دوستی پدیدار شده است . ( امام صادق علیه السلام )

 

نظر سنجی

*چــرا نمـــــــاز نمیخونی؟؟؟
چون علتش رو نمی دونم
چون اعتقادی به نماز ندارم
چون خاطره بد از نماز دارم
چون مادر پدرم نمی خونن
حسش نیست

بزاری - ღ♥ღミ★ミبه سایت چه خبر }

نظر از یک خانم

دلیل محکم برای اینکه به زن بودن خانم مهتاب 01- نام هر گل و زیبایی در طبیعت است را روی شما می‌گذارند. 02- هنگامی که رنگ پریده یا بیمار هستید با کمی وسایل آرایش می‌توانید خود را زیباتر کنید و هیچ کس هم از شما ایرادنمی‌گیرد( کاری که بسیاری از آقایان مد روز یواشکی انجام می‌دهند(. 03- تمام شاعران ایران زمین در وصف گل روی شما هزاران شعر گفته و خط و خال و چشم و ابروی شما را ستوده اند. 04- مجبور نیستید سر کار بروید و پول یک ماه کار و تلاشتان را برنج و گوشت و نخود و لوبیا بخرید. 05- به راحتی و با اعتماد به نفس هر وقت که لازم بود گریه می کنید و غم و غصه هایتان را در دل جمع نمی کنید تا سکته کنید. 06- عمرتان بسیار طولانی است. 07- آنقدر حرف برای گفتن دارید که هرگز کم نمی‌آورید. 08- همیشه یک عالمه دوست و رفیق ناب دارید و کمتر گرفتار رفیق ناباب می شوید. 09- هرگز در حمام خود را گربه شور نمی کنید. 10- بزرگ شده اید و کمتر برای طرفداری از تیم قرمز و آبی یا این حزب و آن حزب جلز و ولز کرده و کرکری می خوانید. 11- ریش و سبیل ندارید که موقع آب خوردن قبل از خودتان سبیلتان آب بنوشد. 12- عشق و هنر ابداع شماست. 13- همیشه جوان تر از سنتان هستید و هیچ کس نمی داند شما چند ساله اید. 14- از سن 9سالگی به بلوغ عقلی و جسمی می‌رسید و حالاحالاها باید بدوند تا به پای شما برسند!. 15- بهشت زیر پای شماست. 16- اگر موهایتان مرتب نبود یا وقت برای مرتب کردنشان نداشتید، با سرکردن یک روسری قضیه حل است. 17- همیشه در کیفتان آینه دارید و موقعی که در سلف سرویس دانشگاه قورمه سبزی می‌خورید یک دانه لوبیا لابه لای سبیلتان جا خوش نمی کند. 18- همیشه تمیز ونظیف و خوشبو هستید … و اگر خوب فکر کنید می بینید که صدها دلیل محکم دیگر وجود دارد که شما به زن بودن خود افتخار کنید.

سلام

 

ننمی‌دانم، شاید ...

می‌آید با هم بترسیم شیوا ارسطویی شیوا ارسطویی آمده پایین. صداش می‌آید. دوباره شروع کرده. بیژن می‌گوید دیگر این داستان پسر سرهنگ تو شده کلیشه! بیژن خودش هم دارد کلیشه می‌شود. هر سال عقلش کمتر می‌شود. هر سال چشم‌هاش گشادتر می‌شود و مردمک آن تنگ‌تر. داستان پسر سرهنگ را باور نمی‌کند. این قصه خسته‌اش کرده، می‌گوید: «شیوا جان، از این به بعد قصه‌ای از پسر سرباز سر هم کن و بگو!» گمانم بهتر باشد از این به بعد قصه خودم و بیژن را برای پسر سرهنگ تعریف کنم. پسر سرهنگ قصه من و بیژن را بیشتر باور می‌کند تا بیژن قصه من و او را.

 

یاداشت مهمان

وقتی از فقر حرف می‌زنیم ... مجید قیصری مجید قیصری هیچ موضوعی فی‌نفسه با ارزش یا بی‌ارزش نیست. چیزی که به موضوع ارزش و اعتبار می­بخشد نوع نگاه هنرمند است. مولانا می­گوید آب کم جو تشنگی آور به دست. به راستی در بیرون انسان چیزی نیست؛ آن‌چه تازگی و طراوت می­بخشد به این عالم، نگاه هنرمندانه است و در رمان بینوایان ویکتور هوگو در صحنه­ای ژان وال ژان شبانه مبادرت به دزدی می­کند، نقره­جات و جام‌های طلای کلیسا را می­برد به فاصله­ی اندکی گیر می­افتد و توسط گزمه­ها پیش پدر روحانی بازگردانده می‌شود

 

یاداشت

مگر می‌شود با حافظ نبود؟ حافظ فرامرز محمدی‌پور ... نمی‌دانم چرا هنوز به این باور نرسیده‌اند که شعر نیمایی بن‌بستی ندارد‌ و بن‌بست برای جماعتی است که با عروض نیمایی مشکل دارند؛ و شعر «رفرم یافته»ی نیما خود دلیل ماندگاری اوست. و گروهی از شاعران دهه سی چهل هر چه تلاش کردند نتوانستند آنی شوند که «نیما» شد و خیلی زود دفتر شعرشان را بسته دیدند زیرا با «تجربه‌های شتاب‌زده» خواستند تحولی ایجاد کنند، یا «مدرن»ها را بیافرینند که در نهایت نه کشفی در خورجین بود و نه شهودی که پایدارشان کند و به قول امروزی‌ها گرفتار «موج»‌بازی‌ها می‌شدند که جز تفنن و شوق جوانی چیزی نبود.

 

.:: پیوندها ::.

لینک های زیر شامل سایت ها و وبلاگهای دوستان اینترنتی من هستش.شما با کلیک کردن بر روی هرکدام از این لینکها وارد همان سایت یا وبلاگ خواهید شد


آقا جواد
ابادان
آقا فرشید
عاشقانه
رویای آبی
مد و مدلهای لباس
.:: sms * rap * pic * jok ::
عکسهای متحرک و...
خواسته های کودک خیابانی
.:::پسران آفتاب:::.
ღミ★ミღ بهارهღミ★ミღ
چشم ها را باید شست
برو بچ دانشگاه اسلامشهر
جهان بازی
اگه عاشقی بایا اینجا
شکارگاه دل
"دوست داشتنlove"
مهاجر آزادی خواه
دختر متفاوت
رضا صادقی
کدهای جاوا اسکریپت
عاشق مرگ
عشق مینا و آرش
دانلود برنامه
عابر
سهیلا
پولدار شوید
یلدا
پرنده مهاجر
سامان
زندگی
آرزوی های محال
اسی
دین و انسانیت
چت روم
برترین کلیپ های موبایل
*. خدااااای عکس در دنیا .*
download.games.theme.Mobile
::. از شیر مرغ تا جون آدمیزاد .::
۩۞۩ پر بازدید ترین وبلاگ در رویا بلاگ ۩۞
ترفندستان
بی تو چه شوقی ...
یک پسر 16 ساله ی دل شکسته


 

 

حضور و غیاب

یــــاهـو

 

آوای آشنا

 

بایگانی

زمستان 1386

 

جستجوی سریع

 :جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

 

اشتراک

 

 

یاد خدا، قوت جان ها و همنشینی با محبوب است . [امام علی علیه السلام]

بزاری

نویسنده:احسان قدیری::: دوشنبه 86/11/1::: ساعت 12:0 صبح

اگه یه روزفهمیدی که دل هزارنفر برات تنگ شده بدون اولیش منم  !

اگه یه روزفهمیدی که دل صدنفر برات تنگ شده بدون اولیش منم   !

اگه یه روزفهمیدی که دل ده نفر برات تنگ شده بدون اولیش منم   !

اگه یه روزفهمیدی که دل یک نفربرات تنگ شده بدون اون منم   !

اگه یه روز فهمیدی که کسی دلش‌برات تنگ نشده بدون من مردم!!!

 

اگه یه روز بغض گلوت رو فشرد بهت قول نمی دم که می خندونمت ولی

 

 می تونم باهات گریه کنم اگه یه روز نخواستی به حرفای کسی گوش کنی

 

 بهم بگو .... قول می دم که خیلی ساکت باشم اگه یه روز خواستی در

 

 بری حتما خبرم کن قول نمی دم که ازت بخوام بمونی اما می تونم باهات

 

 بدوم اگه یه روز سراغم رو گرفتی و خبری ازم نشد سری بهم بزن احتمالا

 

 بهت احتیاج دارم اما اگه یه روز رفتی و دیگه برنگشتی بهت قول نمی دم

 

 که منتظرت می مونم اما ازت می خوام وقتی اومدی یه شاخه گل رو قبرم

 

 بزاری

 

خنده بر لب میزنم تا کس نداند حال من

ورنه این دنیا که ما دیدیم خندیدن نداشت

 

هیچگاه نگذار در کوهپایه های عشق کسی

 دستت را بگیرد که احساس میکنی

 در ارتفاعات آنرا رها خواهد کرد....

تو نمی دونی من چی کشیدم وقتی که گفتی تو رو نمی خوام

 

باور ندارم که دیگه نیستی حالا تو رفتی من اینجا تنهام

 

یه شوخی بود و یه قصه‌ی تلخ وقتی که گفتی تو رو نمی خوام

 

خیال می کردم می خوای بترسم شاید هنوزم باور نکردم

 

چشمای گریون دستای خسته دوری چشمات منو شکسته

 

رنگ اون چشات چشمای سیات زنجیر دلت دستامو بسته

 

شاید یه حسود چشممون زده بگو کی ما رو تنهایی دیده

 

ولی می دونم تو آسمونم قصه ما رو یکی شنیده

 

تو باور نکن هرکی بهت گفت پیشت می مونم پیشت می مونم

 

باور ندارم تو دیگه نیستی تا ته دنیا از تو می خونم

 

تو نمی دونی من چی کشیدم وقتی که گفتی تو رو نمی خوام...!!!!!!.....

 

بچه که بودیم

دخترا عاشق عروسک بودن و پسرا عاشق مردای قوی!!!

بزرگ که شدیم

دخترا عاشق مردای قوی شدن و پسرا عاشق عروسک!!!

کنار آشیانه تو آشیانه می کنم

فضای آشیانه را پر از ترانه می کنم

کسی سوال می کند به خاطر چه زنده ای؟

و من برای زندگی تو را بهانه می کنم

ای عشق مدد کن که به سامان برسیم

چون مزرعه تشنه به باران برسیم

یا من برسم به یار و یا یار به من

یا هرد وبمیریم و به پایان برسیم

یه روز دل تصمیم می گیره سنگ بشه تا دیگه عاشق نشه

...سنگ میشه و میره قاطی سنگا

 ولی اونجا هم عاشق یه سنگی میشه....

 

 



از کسی که دوستش داری ساده دست نکش

 شاید دیگه هیچ کس رو مثل اون

 دوست نداشته باشی

از کسی هم که دوست داره بی تفاوت عبونکن

چون شاید هیچوقت هیچکس تورو مثل اون

 دوست نداشته باشه

 

 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

بزاری
[عناوین آرشیوشده]


[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

©template designed by: www.persianblog.com

من احسان دوستانم را معرفی میکنم به شما عزیزان محمود جان ومسعود جان و حسین جان دوستتون دارم